Thursday, November 16, 2006

IZLOZBA DRAGINAC 2006!!

Napokon i ja da sednem i da napravim ovu malu skromnu galerijicu posvecenu mom druzenju sa velikim i sjajnim ljudima od 'zanata'... :))) Zivelo slikanje!!
A ovako je sve pocelo u maloj draginackoj crkvi malom ceremonijm koju su nam priredili gostoljubivi Dragincani!!


Djacki hor ulepsava vece svojom pesmom...


.. i sve to pod budnim okom i prisustvom coveka bez koga ova manifestacija ne bi postojala, Prota Stanko...


Posle zavrsene priredbe, slikari dobijaju veceru koju ce morati da odrade u narednih par dana... ;)


Ocekuje se nestrpnjivo znak za veceru, svi su se vec mnogo umorili od pesama i price... :))) Posted by Picasa


...ovestavanje materijala i blagosiljanje slikara pre pocetka rada na sluzbi duga su tradicija ove likovne kolonije...

..slikar iz Beograda, Sasa Janicijevic preuzima svoje boje, platna i keccelju.. :)

..poznati naivac iz Kovacice, Stefan Varga i Makedonac ...

...Bata iz Pozege u akciji na poljancetu prvog radnog dana kolonije... Bas se udubio! Zar ne?! ;)...

..uf, ovako poznati rade i uzivaju! Recite da danasnji umetnici nisu boemi... :)

..hmm.. ovako to rade profesionalci... akademski slikar Ljubisa iz Kosovske Mitrovice..

..profesor Zvonko Pavlicic u akciji.. o5 je rec o akademskom slikaru iz Peci... :)

.. e pa bez ovakvih drugara nije bilo moguce bilo sta uraditi, zar nisu divni?!..


..rad zajecarskog umetnika Ivana Srajbera..

Ivanova 'Zaba sa bar kodom'... :)


A ovo je moja slika, 'Pogled na Draginac' (moje prvo ulje!)..

Ovo je 'Drvo u dvoristu crkve', mojih ruku delo.. :))
Zao mi je sto 'Prozor' ne mozete videti, to inace smatram najuspelijom mojom slikom na koloniji..


'Pogled na crkvu u Dragincu', rad Maje Dragic iz Uzica


'Rodni kraj', Maja Dragic


'Vargin svet', Shtefan Varga iz Kovacice, slikar naive.


Ana iz Beograda uhvacena na delu... :))

Najvredniji clan ekipe uvek u akciji... Bata iz Pozege.

Deda Marinko, slikar iz Teslica, trazi inspiraciju..

Prizor, koji nikoga od prisutnih nije mogao ostaviti ravnodusnim... :)))

...kraj radnog dana i opustanje pred tulum...

Posle ringispil, pa...

..zagrevanje...

..ovako se nastavlja...

.... :D

Da se neko nikoga ne bi izostavila, posto je nemoguce sve slike podici, evo nas zajedno, cela ekipa slikara.. :)

..slike u crkvi smestene, zavrsene i spremne za osvestavanje i izlozbu...

..o5 isto samo sto malo drugacije.. :)


.. I konacna postavka izlozbe je tu...

Zelela bih se ovom prilikom zahvaliti Ivanu na fotografijama bez kojih ova prica ne bi mogla da se 'napise', a sve sto se desavalo u Dragincu ne bi bilo verno prikazano!!!

2 comments:

Anonymous said...

Drago mi je da sam naisao na ovaj Blog.Nekada sam radio u Dragincu,moja firma je bila sponzor Hladnjaca Godens je godinama bila sponzor kolonije ali to sada nije bitno.Ja Vas sve pozdravljam i ako imate vremena navratite na moju web stranu www.modran.com/smf.

Unknown said...

divno stvarno u me dirnule ove fotografije ja sam iz ovog mesta i sada su mi se probudile uspomena kad sam bila klinka kako sam volela taj period kada nam dolaze slikari i kada je sve malo drugacije:))